Retourneren of Omruilen

Niet tevreden over een aankoop? De verkeerde maat of het verkeerde product?
Hier lees je alles over retourneren en omruilen.

ZorgMode wil dat iedereen tevreden is met haar producten. Mocht je toch niet tevreden zijn over je aankoop of heb je per ongeluk de verkeerde maat of het verkeerde product besteld? Dat is uiteraard vervelend. Echter kun je de producten onder bepaalde voorwaarden retourneren of omruilen.

De eerste voorwaarde voor het retourneren of omruilen is dat de producten niet gedragen mogen zijn. Passen is mogelijk, maar wanneer de producten zijn gedragen is retourneren niet mogelijk. Een speciaal op maat geproduceerde artikel kunnen wij helaas niet retour nemen.

Stappenplan retourneren / omruilen
– Neem contact op met ZorgMode.
– ZorgMode geeft je dan een referentienummer voor het retourneren. Zonder dit referentienummer komt je retourzending niet in aanmerking voor het retourneren.
– Voeg een kopie van de paklijst of factuur toe.
– De retourzending moet ook vergezeld zijn van een kort bericht, waarin je de reden voor het retourneren van het product beschrijft.

Producten kunnen niet geretourneerd worden als:

  • De producten gelabeld zijn of gelabeld zijn geweest;
  • De producten gewassen zijn;
  • De producten gedragen en/of bevuild zijn;
  • Het product speciaal voor jou is gemaakt;
  • De aankoop ouder is dan drie weken.

Producten die speciaal voor jou geproduceerd worden of producten die op maat gemaakt worden kunnen wij helaas niet retour nemen! Dit zijn producten die wij niet op voorraad hebben en hebben vaak een levertijd van 2 tot 3 weken. Hieronder vallen: rolstoeljassen, rolstoelhoezen, pantalons, poncho’s, dames blouses, polo’s, dames vesten, anti-scheur body’s voor kinderen, anti-scheur bedtextiel, combi-hansops en rookschorten.